וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי ג'יי הבוסני שהתאהב בישראלים והישראלים התאהבו בו בחזרה

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

20.8.2017 / 7:38

ההכנות ליום העצמאות ה-70 נמצאות בעיצומן אבל אם תשאלו את הבליין הישראלי הממוצע, הוא יגיד לכם שהוא רוצה לחזור לחגיגות יום העצמאות ה-69 ולמסיבה הגדולה של די ג'יי סולומון בפארק הירקון. למה בעצם? התשובה בפנים

למעלה משלושה חודשים עברו מאז שדי ג'יי סולומון סחף את פארק הירקון במסיבת יום עצמאות מטורפת במיוחד, אבל אף אחד לא מצליח לשכוח את הערב המופלא של Seat Music Park, אירוע שהוגדר על ידי מארגניו כ"מהפכה אלקטרונית". כשחושבים על זה, יש מצב שזה היה הספתח לקיץ ההופעות המצוין שעבר על ארצנו הקטנטונת. ועם כזאת התחלה, לכו תדעו מה מחכה לנו בהמשך השנה. רונן מיילי, אחד ממפיקי האירוע, מספר בשיחה עם וואלה! NEWS שעד היום הוא מקבל הודעות מאנשים שהיו בחגיגה ולא מסוגלים להשתחרר ממנה.

אולי זה בגלל שסולומון הפך להיות אחד התקליטנים שהישראלים הכי אוהבים וזה הדדי: התקליטן הבוסני בן ה-42 עטור הפרסים שלא מפסיק לטוס ממדינה למדינה ונותן בראש לבליינים בכל העולם, מספר על חיבתו למדינה לכל מי שרק רוצה לשמוע ולמעשה, לאור חיבתו לישראל, הופעתו השנייה ברציפות ביום העצמאות הישראלי הייתה עבורו אמירה משמעותית. בחמש השנים האחרונות סולומון נחשב לאחד המלכים של סצנת ההאוס והטכנו העולמית וחוץ מלתקלט, יש לו ברזומה גם שני לייבלים וגם תכנית רדיו מקוונת. ולחשוב שכל זה לא היה קורה אם לא היה מחליט לפרוש מעסק הבנייה שבו סייע לאביו.

צפו בדי ג'יי סולומון מרים לישראלים ביום העצמאות:

"הישראלים אוהבים מוזיקה שמחה. סולומון הוא חלק מהקהל"

רונן מיילי, איך אתה מסביר את זה שסולומון חוזר לכאן כל שנה? מה מיוחד בקהל הישראלי?

"זה עובד לשני הכיוונים. מהכיוון של סולומון, הוא מת על הקהל הישראלי. בכל פעם שהוא הגיע לישראל, הוא העביר את רוב הזמן בהופעה במסיבות. אם הוא הגיע למדינה ל-48 שעות, הוא בילה 36 שעות מתוכן בסט. במסיבה האחרונה, למשל, הוא הגיע לפנות ערב למסיבה ואחרי זה הלך לאכול, התחיל לנגן באפטר ואז נסע. הוא מקבל מהקהל חום ואהבה והוא נהנה לנגן להם. זה אותו הדבר מהצד השני: הישראלים אוהבים את המלודיה שלו. הם אוהבים מוזיקה שמחה, איכותית ודרמטית ועוטפים אותו במלא אהבה. סולומון הוא חלק מהקהל. הוא מחובר, מבין, ואוהב. הוא מבקש להיות כמה שיותר קרוב לקהל ובלי הרבה דברים פיזיים שיפרידו ביניהם".

בהכנות למופע קרה משהו מרגש במיוחד?

"האירוע עצמו היה סולד אאוט כבר חודש לפני שנערך. הגדלנו את האירוע פעמיים. העסק התחיל ב-5,000 איש והפך ל-15,000 איש בסופו של דבר. זו גם תוצאה של הצלחת השנה הקודמת. הקהל למד לקבל המשכיות, זה רומן בהמשכים".

מה היה שונה השנה משנים קודמות?

"למרות ההמשכיות, היו הרבה דברים שונים כמו הלוקיישן והמועד הספציפי ביום העצמאות. בשנה שעברה היה מדובר במסיבת יום והשנה זו הייתה מסיבת לילה בערב יום העצמאות. בכלל, זה חריג שיש אירועים מוזיקליים גדולים שנערכים באמצע הלילה באישור הרשויות שלא סוגרות את השאלטר והמסיבה נמשכה עד הבוקר. וכמובן, ההופעה הייתה על שפת האגם ולא בגן הסלעים כפי שהיה בעבר".

ומה אתה מכין ל-2018?

"או-הו. אני לא יכול לגלות".

למה בעצם מגיע לך לזכות בתואר?

"כי אנשים אומרים לי שזו הייתה המסיבה הכי טובה שהם היו בה בחיים שלהם".

רוצים להצביע למסיבת השנה שלכם בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully