וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל יש את הבריזה: הצעיר שירים לכם את הסצנה האלקטרונית ב-2018

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

22.8.2017 / 8:56

שון דורון הפך את איביזה לביתו השני ולגמרי הגיע הזמן שכל מי שמזיז את הרגליים לסטים שהוא מספק, יידע איך הדי ג'יי הפופולרי הפך להיות כזה פופולרי ומה סוד ההצלחה הגדול שלו (ספוילר: אלתורים)

שון דורון.
שון דורון

סטטיק ובן אל שרו "אין לנו איביזה" וזה אולי נכון עבור רובנו, אבל זה ממש לא הסיפור של שון דורון. הדי ג'יי הרותח בן ה-27 מתל אביב דוהר באופן קבוע באיביזה באחת המסיבות הנחשקות (ליין Rumors של גיא גרבר) ולפי איך שזה נראה עכשיו הוא לא מתכוון להאט בקרוב. בחודש ספטמבר, לדוגמה, יש לו הופעה בהוליווד, והלו"ז הצפוף מביא אותו לכל מיני יעדים נחשקים אחרים בעולם.

דורון התחיל לעסוק במוזיקה כבר בגיל 15 ונהג לשחק בתוכנות עריכה שונות במחשב. שנה לאחר מכן הוא כבר התחיל לנגן במועדונים בתל אביב ולא עבר הרבה זמן לפני שזכה בתחרות די ג'ייז בג'יספוט. אם תריצו חיפוש זריז בגוגל, תוכלו למצוא אפילו הודעה של דורון באחד הפורומים באתר FXP שבה הוא מבשר על הזכייה המרגשת. אחרי הצבא, דורון עשה את הדבר המתבקש וטס לתאילנד. כצפוי מסיפור סינדרלה שכזה, דורון ניגן באיזו מסיבה רנדומלית וזכה להצלחה גדולה - הוא נשאר שם חמישה חודשים שלמים לפני שחזר לארץ והפך להיות תקליטן רציני שגם מפיק מוזיקה מקורית.

כמה רציני? לפני כשלוש שנים דורון היה שותף להקמת המונוכרום, לייבל אמנים שמקיים בשנים האחרונות אירועים מושקעים ומאתגרים בארץ ובאיביזה ואם ממש תלחצו על מנהליו, הם יספרו לכם שהם בתהליך של התרחבות לעוד מקומות בעולם. הלייבל השאפתני מורכב מכל מיני סוגי אנשים: מעצבים גרפיים, מעצבי אופנה, מוזיקאים ומפיקים. לכל אחד יש מקום במונוכרום.

האזינו לרמיקס ששון דורון עשה לשיר של מייקל ג'קסון:

שון דורון.
שון דורון

כאמור, דורון הפך להיות שם נרדף לדי ג'יי ישראלי ששולט באיביזה אבל זה לא החלום הגדול שלו. דורון מפנטז לנגן בפסטיבל Day Zero בטולום, מקסיקו. המפיקים הכי נחשבים בסצנה העולמית מפיקים את האירוע שנערך באמצע הג'ונגל של טולום. לדברי דורון שהיה באירוע בינואר האחרון, זו הייתה המסיבה הכי טובה שהיה בה בחייו. לא מאמינים לנו? תראו בעצמכם מה שקורה שם.

חוץ ממקסיקו, אליה הוא מתכנן להגיע, דורון מגיע לכל מיני מקומות ברחבי הארץ. יום אחד נפתח בבאר שבע ומסתיים בחיפה. ככה זה כשהסצנה האלקטרונית משתלטת על ישראל. ניסינו לבדוק עם דורון היכן הוא מעדיף לנגן והוא גילה לנו שבאיביזה יש את הקהל שהכי רוצה לצרוך מוזיקה אלקטרונית אבל שהכי כיף לנגן בתל אביב.

צפו בשון דורון מנגן בטולום, מקסיקו

אז מה עושה די ג'יי רציני לפני שהוא עולה להופיע בפני קהל ישראלי תובעני? דורון מספר שהוא בכלל לא מתכונן לפני הסטים שלו ומאלתר במקום בהתאם לקהל ולאווירה. והקהל, הו הו, כמה שהוא משתנה. חוץ מהופעות רגילות, לדורון יצא גם להופיע ביום ההולדת של בר רפאלי ובחתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה. ההופעה של דורון ושותפו ג'ניה טרסול בחתונה של לוי ומלכה החלה בשלוש לפנות בוקר והסתיימה בצהריים. האורחים, כך נראה, לא נתנו לחול להפריע להם בזמן הריקודים.

וכשהכול טוב, העתיד נראה ורוד. דורון מתכנן להגשים שיתופי פעולה מעניינים שכרגע אסור לנו לחשוף (אבל אנחנו כן יכולים לספר שהמפיק המוזיקלי בלק קופי התעניין בטרק שלו ואפילו הרים לו טלפון) ולהביא את לייבל מונוכרום למקומות מעניינים בעולם. לדברי דורון, הפריצה הגדולה שלו עדיין לא הגיעה ואנחנו לא יכולים לחכות לראות מה 2018 מכינה עבורו בעמדת הדי ג'יי.

גם שון דורון מתחרה על התואר הנחשק של די ג'יי underground של השנה בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע לדי ג'יי underground השנה השנה שלכם? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully