וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בוחרים: ה-DJ שהעיף אתכם הכי רחוק השנה

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

6.9.2017 / 9:42

הם גרמו לנו לזוז בטירוף ולחזור הביתה עם צפצופים באוזניים וצמרמורות של אושר. תומר מייזנר, גיא מנצור ו-ויני ויצ'י הם שלושה מתוך רשימת המתמודדים המפוארת לתואר DJ השנה בתחרות פרסי הלילה. מה רגע השיא שלהם, מהו המקום הכי היסטרי שבו ניגנו ומהם מקורות ההשראה?

די ג'יי מנגן במהלך מסיבה במועדון. ShutterStock
די ג'יי מנגן במהלך מסיבה במועדון/ShutterStock

נבחרת ה-DJS שמובילים את חיי הלילה בישראל הולכת וצומחת עם השנים. בתודעה של כולנו יש יותר ויותר שמות שממלאים מסיבות, שורפים במות וקורעים רחבות. יצאנו לחפש את האחד - ה-Dj הישראלי שעשה לנו את השנה. זה שגרם לנו לעוף על הרחבה והחזיר אותנו הביתה בשעות הקטנות של הלילה עם צפצופים באוזניים, רעד בגוף וצמרמורות של אושר. קבלו טעימה מרשימת המתמודדים המפוארת ותסכימו איתנו שזה לא הולך להיות פשוט.

תומר מייזנר

מי אתה תומר מייזנר? אני פריסטיילר. מאמין שככל שההארדיסק שלך יותר מלא ומגוון, יש לך את היכולת לעשות מוסיקה מעניינת. אני מנגן המון סגנונות ומקפיד להיות חד כדי להביא את המוסיקה המדויקת לכל סיטואציה. זאת הסיבה שאני ה-Dj היחיד בארץ שמנגן גם למיינסטרים וגם לליין הגייז המוביל בעולם - ומצליח באותה המידה בשני המגרשים למרות שהמוסיקה מאוד שונה.

השראות מוסיקליות:faithless, prodigy, daft punk, chemical brothers אנשים צבעוניים ושונים.

הבקשה הכי מוזרה שקיבלת מהקהל: בזמן שניגנתי בפתיחת המופע של ה-Chainsmokers בראשל"צ קיבלתי הודעה: "כפרה עליך אנחנו בלייב פה בראשון, אתה בדיוק על הבמה. חפש לנו טרמפ לרחובות ברמקול"

רגע שיא בקריירה: יש שלוש נקודות שאני מגדיר כשיאים:
1. תור עולמי מאוסטרליה עד ברזיל כרזידנט של forever tel aviv -ליין הגייז הכי מצליח בעולם
2. המופע המשותף שלי עם עברי לידר-כל הלהיטים הגדולים שלו בהפקה מחודשת שלי
3. הפאנג'ויה - הבמה הכי מטורפת ש-Dj בישראל יכול לבקש, 15,000 סטודנטים שבאים לעוף, אין שנייה לחוויה הזאת!

המקום הכי היסטרי שניגן בו: העולם מביא אותי למקומות הזויים שאין סיכוי שהייתי מגיע אליהם סתם ככה - לפני שלוש שנים לדוגמה, ניגנתי בפלוריאנפוליס בברזיל, 8,000 אנשים רוקדים על צוק ותוך כדי מתגלה זריחה משוגעת מול הים, רק ברגע הזה הבנתי באמת איפה אני נמצא.

החלום: המטרה היא להגיע כמה שיותר רחוק, לבמות הכי גדולות בעולם.

גיא מנצור

מי אתה גיא מנצור? כל החיים אני עוסק במוסיקה. מאלבומי צ'יל אאוט, דרך מוסיקה לסדרות של HBO, ובשנים האחרונות אני מתקלט בכל העולם- כל סופ"ש אני טס לנגן ב-שתיים או שלוש מדינות. קלישאתי ככל שזה נשמע, אני מאמין בלהיות אתה עצמך, לא לנסות להתחקות אחרי טרנדים או אחרי אחרים, למצוא את הסאונד שלך, שמאפיין אותך ושיבליט אותך מעל הקיים.

השראות מוסיקליות: פינק פלויד, ג'ון לנון, ניל יאנג, בוב דילן. הם ההשראה האמתית שלי.

הקהל: אני מנגן מוסיקה שמלאה באהבה. יש בה רגש, גרובים, מלודיות, היא עצובה, שמחה, סוחפת וגם הקהל שלי הוא כזה - אנשים שבאים לאהוב, לחבק, לגעת, מאוד פתוח, אמיתי, בלי פוזה. אנשים מכל העולם מגיעים ומתחברים סביב המוסיקה.

DJ גיא מנצור. דף הפייסבוק של גיא מנצור, באדיבות המצולמים
DJ גיא מנצור/באדיבות המצולמים, דף הפייסבוק של גיא מנצור

המקום הכי היסטרי שניגן בו: פסטיבל kaZantip באוקראינה על הים השחור - הפסטיבל שבמשך 21 שנה נחשב לפסטיבל הטוב בעולם אחרי הברנינגמן, ניגנתי שם שש שנים רצוף עד שהפסטיבל נסגר. הייתה שם אווירה מטורפת ולוקיישן מדהים.

החלום: אני חי את החלום... מכאן אני רוצה רק להמשיך להתפתח, להתקדם ולהגיע למקומות אפילו טובים יותר וגדולים יותר.

רגע שיא בקריירה: השיא עוד לא הגיע. הוא עוד יגיע, אני בטוח בזה.

VINI VICI

מי אתם VINI VICI? מתן קדוש ואבירם סחראי, חברים עוד מתקופת ביה"ס בעפולה. הפרויקט הראשון שלנו יחד היה ססטו סנטו ועם השנים כשהחיבור התפתח להרבה מעבר לשותפות, אלא למשפחה של ממש, הקמנו את ויני ויצ'י. המוסיקה שלנו חצתה המון ז'אנרים וגילאים, אבל בהגדרה היבשה הז'אנר הוא פרוגרסיב פסייטראנס, מוסיקה עם המון דגש על מסר חיובי עם אלמנטים טרייבלים ואותנטיים, ונגיעות פסיכודאליות קליטות ונגישות לקהל הרחב.

השראות מוסיקליות: ההשראה יכולה להגיע מכל מקום. מחיי היום יום, מהחוויות העוטפות אותנו ומכל המוסיקה שנחשפנו אליה בעבר ונחשפים אליה בהווה. אנחנו מאוד פתוחים לסגנונות ותמיד מנסים לשלב בין מגוון עולמות שונים.

הבקשה הכי מוזרה שקיבלתם מהקהל: יש המון בקשות הזויות, אבל אחת שנחקקה לנו בזיכרון - במהלך סט ויני ויצ'י בברזיל במסיבה עם למעלה מ-10,000 אנשים, פנה אלינו בחור ואמר שהחלום שלו הוא להציע נישואין לבת הזוג שלו במהלך הסט שלנו. איך אפשר לסרב לבקשה כזאת? זה היה רגע מרגש.

המקום הכי היסטרי שניגנתם בו: הופענו באלפי מסיבות במקומות מדהימים ומרגשים בעולם, אבל החוויה של להופיע במדינה שלך מול האנשים שלך, עם האווירה שגדלנו עליה, כמו ההופעה שלנו בחג הפורים האחרון בכיכר המדינה עם למעלה מ-100,000 איש, לוקחת את כל הקופה.

רגע השיא בקריירה: בפן המוסיקלי היינו אומרים שהאלבום בכורה שלנו פיוצ'ר קלאסיקס והשיתוף פעולה אולי עם האמן הכי גדול בכל הזמנים ארמין וואן ביורן. בכללי הייתי מציין את כל השנה האחרונה כסוג של נקודת שיא בקריירה עם הופעות בבמות שלא חלמנו עליהן כמו טומורולאנד אי די סי לאס וואגס, אולטרא מיוזיק מיאמי וסטייט אוף טראנס.

החלום: שלוש השנים האחרונות הוכיחו לנו שלא משנה כמה גדול נחלום, המציאות מפתיעה אותנו כל פעם מחדש. אז נראה שניתן ליקום להוביל אותנו!

רוצים להצביע ל-DJ השנה שלכם בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully