וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי וחצי: הצמד שנותן לישראלים בראש מדי סופ"ש

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

21.8.2017 / 14:00

דורון "צ'רלי" מסטיי ו אורי יצחקי, האנשים מאחורי Tv. Out, סוגרים שש שנים של תנודות קצביות שבמהלכן עברו מהשוליים למיינסטרים ובדרך גם קפצו לבקר באירופה. אחרי סיבוב ושנה עמוסה הם שיחה עם חצי מההרכב האלקטרוני המסקרן שזכה לחיבוק תקשורתי

הצמד האלקטרוני TV.OUT. דף הפייסבוק TV.OUT, צילום מסך
הצמד האלקטרוני TV.OUT/צילום מסך, דף הפייסבוק TV.OUT

זה כבר מזמן לא טרנד: יותר ויותר אנשים מוציאים את הטלוויזיה מחוץ לבתים ומוותרים על תוכניות טלוויזיה מרתקות יותר או פחות. אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על האנשים המוזרים האלה. אנחנו פה כדי לדבר על אורי יצחקי ודורון "צ'רלי" מסטיי, שתחת השם Tv. Out דואגים להרקיד ישראלים רבים לעבר החלום. יצחקי (29) ומסטיי (31) הכירו בשנת 2011 בין כותלי מכללת BPM במסגרת מסלול ה-EMP ליצירה והפקת מוזיקה אלקטרונית והקימו בכלל הרכב אחר לפני Tv. Out ששם אותם על המפה באופן סופי. גל הפרגון הגדול מהתקשורת לצמד הטכנואידי החדש התרחש לפני כשלוש שנים ומאז מסטיי ויצחקי פרצו את גבולות המדינה והצליחו גם לדגום כמה ארצות אחרות. זו לגמרי סיבה למסיבה וסיבה טובה עוד יותר לתפוס את מסטיי, שרבים בסצנת חיי הלילה מכירים כ"צ'רלי", לשיחה נוקבת וקולחת.

לבודדים שלא מכירים - ואלוהים אדירים איך הם עדיין לא מכירים אתכם - ספר על ההשפעות של Tv. Out.

"זה נע בין מה שאנחנו חווים ומרגישים בחיי היומיום בתל אביב וזה יכול להיות כל דבר. מוזיקלית אנחנו מושפעים מדברים שהם ניו-ווייביים, דיסוקאים, טכנואים, האוסים והכל. ההשפעות הן מאוד רחבות ולכן בכל הפקה שלנו אפשר לשמוע סגנונות שונים. אם מחפשים מכנה משותף אז הכול בסוף מסתכם בדברים שנעשים בדרכים אנלוגיות: מכונות תופים או סינתיסייזרים למשל".

מה אתה זוכר מהסט הראשון שלכם?

"זה היה במועדון הפינגווין באביב 2011. אני זוכר שמהלחץ כמעט לא נכחתי בו. בחצי הראשון הייתי בהתקף חרדה ואורי ניגן לבד. כשאני חושב על זה, אורי עוד גר ברעננה בתקופה ההיא".

אוי ואבוי.

"כן. נורא".

יש הבדל בין קהל ישראלי וקהל בחו"ל?

"לדעתי הקהל בארץ קצת פחות סבלני. אם לא מנגנים את המוזיקה הנכונה לאווירה ולחלל אתה יכול למצוא את עצמך לבד ברחבה. בחו"ל זה מרגיש שהקהל יותר סבלני ויש לו אורך רוח והוא יכול לסבול משחק מקדים. הישראלים ישר רוצים לקבל בראש. אין זמן למשחק מקדים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"הסופ"שים מוקדשים למוזיקה ולבלגן"

בזמן שכל הישראלים מאחלים אחד לשני "חג חמישי שמח", מסטיי ויצחקי מתכוננים למהומות. ככה זה כשבכל סופ"ש צריך לעלות לבמה ולתת בראש לישראלים. אין רגע דל. "אנחנו נחים בין ראשון ורביעי בדרך כלל. כל אחד בענייניו. ואלה גם שעות אולפן. סופ"שים זה המאני טיים", מספר מסטיי ומוסיף: "אנחנו נהנים. זה הכיף שלנו לדעת שבסופ"ש יש הרפתקאות. הסופ"שים מוקדשים למוזיקה ולבלגן". שעות האולפן אגב, מוקדשות בין היתר גם לריליס שני בלייבל האלקטרוני Parallax, שיוצא שלוש שנים לאחר הריליס הראשון.

אנחנו מסכמים שנה. ספר לנו על משהו שתזכור מהשנה החולפת.

"וואו. יש כל כך הרבה. אבל בגדול, סיבוב ההופעות שעשינו בינואר בחמש מדינות. חוץ מהטור שהיה מדהים, היתה מסיבה שעשינו בברלין בליין "Same Bitches". נסענו קרוב לשלושים אנשים מהארץ וניגנו במסיבה הזו והייתה אווירה מדהימה. אחת החוויות שלא אשכח בחיים. גם מול הקהל הגרמני הכי מטורף שיש וגם עם חברים שבאו מהארץ להרים".

יצא לנו לראות סרטון מהסט בפולין ותשמע, לא ברור למה אומרים שהפולניות יושבות בפינה בחושך. זה די מדהים.

"לגמרי. זה היה חלק משיתוף פעולה בין מועדון סמולנה בוורשה ואלפבית התל אביבי. הפולנים היו מאוד בעניין…".

ב-2014 אמרת לטיים אאוט "אני אנטי תחרותי, קורים פה דברים מלוכלכים שלא מתאימים לקהילה שבה בסוף כולם חברים". שלוש שנים לאחר מכן - זה השתנה?

"כן. זה אמנם עדיין קורה אבל הפרגון ממש השתפר. אחד הדברים הכי טובים זה שאנשים התחילו להתייחס ברצינות לסצנת חיי הלילה. פעם הייתה אווירה צינית כלפי מועדונים, תקליטינים וליינים ועם השנים אנשים לא הסתגלו למצב הקיים והבינו שיש תקליטנים צעירים ושצריך להקשיב להם ולא לשנוא אותם בגלל שהגיעו ממקום אחר ומז'אנר אחר. התהליך הזה בעיצומו אבל ממש מרגישים את השינוי".

בלי להתבייש: מה המתחם שאתה מעדיף להופיע בו בישראל?

"אלפבית. אין פה שאלה בכלל".

איפה אפשר למצוא אתכם באופן קבוע בימינו?

"בימי שישי אנחנו רזידנטים של המועדון".

ולמה בעצם מגיע לכם לזכות?

"כי אנחנו פשוט באים לתת הכול בכל מסיבה".

גם Tv. Out מתחרים על התואר הנחשק דיג'ייז אנדרגראונד בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע לדיג'ייז אנדרגראונד של השנה? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully