וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן יוצאים? המסיבות הכי לוהטות בתל אביב בסופ"ש הקרוב

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

17.8.2017 / 14:12

מסיבה שנמשכת 36 שעות, פארטי עלם ליין "אבדון" ומועדון שחוגג שנה עם 13 דיג'אים. וואלה! לילה מביא לכם את מדריך הבילויים לסוף השבוע, וריאיון עם תומר מייזנר, המתחרה על התואר של די ג'יי underground של השנה בתחרות פרסי הלילה

צילום מסך

סוף השבוע הוא הזמן שבו אנחנו מנקים את הראש, מתאווררים מימי החול ורוצים לבלות עם החברים. תל אביב מציעה שפע של מקומות בילוי לוהטים אבל כדי למצוא את המסיבות הטובות והחמות ביותר וואלה! לילה לוקח אתכם לרזולוציה קצת יותר גבוהה.

נתחיל את סוף השבוע הקשוח כבר ביום חמישי, 17 באוגוסט, עם ליין ה"ג'אספר ג'ונס" בג'אספר ג'ונס בר שחוגג ארבע שנים במסיבה מטורפת שתימשך36 שעות. 10S DJ ינצחו על האירוע הזה, שיועבר בשידור חי באינטרנט. ההפקה מבטיחה הפתעות כמו סטודיו לקעקועים שיוקם במקום ואוכל משובח... בקיצור צאו לבלות.

ביום שישי, 18 באוגוסט, יארח מועדון הברקפסט בתל אביב מסיבת טכנו חזקה של הליין "אבדון", עם אורח מיוחד - הישר מבריטניה - מפיק הטכנו האגדי "שיפטד".

ביום שבת, 19 באוגוסט, מועדון בית מעריב חוגג שנה במסיבה מטורפת עם לא פחות מ-13 דיג'אים. שירימו לכם. המסיבה תתחיל בשעות אחר הצהריים ותיגמר... ובכן, לא ברור מתי, את זה עדיין עוד לא יודעים.

לרגל הסופ"ש החם אירחנו באולפן וואלה! NEWS את DJ תומר מייזנר שחוזר אלינו הישר מברצלונה וברזיל ומספר לנו על הופעותיו הקרובות ושיתוף הפעולה עם עברי לידר. צפו

גם תומר מייזנר מתחרה על התואר הנחשק של די ג'יי השנה בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע לדי ג'יי השנה השנה שלכם? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully