וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גיא הוכמן יודע להתחיל עם בחורות בפאב?

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

28.8.2017 / 8:29

מהו משפט הפתיחה שישבור את הקרח? לשבת על הבר או ליד שולחן? מה להזמין לשתות? במסגרת תחרות פרסי הלילה יצא גיא הוכמן להרצליה כדי להתערבב עם הבליינים וחזר עם ים תובנות. צפו

צילום מסך

הקיץ עושה לנו חשק לבילויים וכשיוצאים לפאב גם ההורמונים משתוללים. מוזיקה, לבוש קל, ים אלכוהול מסביב ואווירה משוחררת יוצרים את התפאורה המתאימה לבצע כמה מהלכים שאולי ייצרו אהבה חדשה, או לפחות מישהו או מישהי שכיף לבלות איתם. כן, אם חשבתם שהצעירים היום מכירים רק בטינדר או באו.קי. קיופיד אז תתפלאו לדעת שגם הדרכים מפעם עדיין עובדות. מבט רומז בעיניים, בדיחה ששוברת את הקרח וסתם שיחה שמתפתחת עדיין גורמים לתשוקה לבעור ויוצרים טאץ' חדש. אפילו לגיא הוכמן זה כמעט עבד.

במסגרת תחרות פרסי הלילה של וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff יצא גיא הוכמן ל-Rumor 22 וגם לדולי פרטון שבהרצליה כדי לראות איך כל זה נראה מקרוב, ולשמוע מהבליינים איך נכנסים לפאב ואחרי כמה דרינקים יוצאים עם לב מתרגש ובת זוג פוטנציאלית ביד. קבלו ספוילר: הוא חזר לבד הביתה.

ישנם המון מועדונים וברים שמתחרים בקטגוריית מקומות הבילוי הנחשקים בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע למקומות הלוהטים של השנה? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

גיא הוכמן, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully