וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט פתיחה מנצח ודרינק על חשבונך: גיא הוכמן יושב על הבר

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

30.8.2017 / 10:38

אתם יוצאים להתאוורר וליהנות מחיי הלילה, אבל כדי שהבילוי יהיה מושלם כיף יותר לחזור הביתה עם אהבה חדשה. איזה סוג צ'ייסר להזמין ומה להגיד לבחורה שיושבת לצדך כדי למשוך את תשומת לבה? גיא הוכמן התערבב עם הבליינים בנתניה ובכרכור וחזר עם תשובות. צפו

צילום מסך

יציאה עם חברים לבר היא אחת הדרכים הכי מהנות להתאוורר קצת מהשגרה, לצחוק ולהשתחרר. המוזיקה, האווירה והאלכוהול עושים את שלהם ומרימים לנו את מצב הרוח. זהו בדיוק השלב שבשיא הכיף אנחנו רוצים עוד קצת, מחפשים עוד ריגוש ומה מרגש יותר מאהבה חדשה. כן, אם חשבתם שהצעירים היום מכירים רק באפליקציות אז יש לנו חדשות בשבילכם ובשביל גיא הוכמן, הדרכים הישנות והטובות עדיין עובדות. איש לא נרתע מחיוך, שיחה טובה ומבט לעיניים.

ובכל זאת, כדי למצוא אהבה בפאב צריך קצת מיומנות וניסיון כדי לשבור את הקרח. גיא הוכמן יצא לבמבו וילג' בנתניה ולפאב הכהן בכרכור כדי להסתובב עם הבליינים, לשמוע מהם מהי הגישה הנכונה, מה כדאי לשתות, איזה משפט פתיחה יכול להיות מוצלח, מהו המקום שבו כדאי לשבת, ואיך נכון להתלבש כדי להרשים את הסביבה.

ישנם המון מועדונים וברים שמתחרים בקטגוריית מקומות הבילוי הנחשקים בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע למקומות הלוהטים של השנה? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

גיא הוכמן, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully