וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנים בראש בסופ"ש: המסיבות השוות והתכניות של די.ג'יי סקאזי

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

31.8.2017 / 16:28

וואלה! לילה מביא לכם את מדריך הבילויים לסוף השבוע עם ליינים אדירים במועדונים הבלוק ואלפבית שבתל אביב ומועדון פרגמון שבירושלים. וגם: די.ג'יי סקאזי הגדול מספר באולפן וואלה! NEWS על התכניות שלו לפסטיבל Life In Color שייערך בראשל"צ

צילום מסך

סוף השבוע כבר כאן וזה הזמן להשתחרר קצת ולהתאוורר. איפה כדאי? בשביל זה אנחנו פה עם ההמלצות של וואלה! לילה. נתחיל ביום חמישי, 31.8, עם מסיבה מיוחדת שמרים מועדון הבלוק בתל אביב עם שישה דיג'ייאים בינלאומיים שמגיעים לארץ לרגל האירוע.

ביום שישי, 1 בספטמבר, מועדון פרגמון שבירושלים יארח את קוסמו ויטלי - די.ג'יי, מפיק מוזיקלי ואושיה בינלאומית של סנצת האלקטרו-פאנק. הפרגמון מועמד בקטגוריית מועדון האנדרגראונד של השנה.

הפאנק בתל אביב חוגג ימי הולדת לאנשיו במועדון האלפבית, שמועמד אף הוא בקטגוריית האנדרגראונד. אגב, ליין הפאנק מועמד בטקגוריית ליין הגייז של השנה ובקטגוריית מסיבת השנה.

ב-7 בספטמבר הפיק המוזיקלי הבינלאומי די.ג'יי סקאזי ישתתף בספטיבל Life In Color בראשון לציון והוא כתב טרק במיוחד להופעה שלו שם. לרגל הופעתו ושיתוף הפעולה שלו עם מיסטר בלאק אירחנו את די.ג'יי סקאזי באולפן וואלה! NEWS ושמענו ממנו מה הסגנון החדש שהוא מפתח.

המפיק המוזיקלי סקאזי מתחרה על התואר הנחשק של די ג'יי השנה בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע לדי ג'יי השנה השנה שלכם? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff
  • עוד באותו נושא:
  • סקאזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully