וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליין העיר ובליין הכפר: המסיבות הפתוחות הכי טובות בארץ

יהלי ברקן בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

31.8.2017 / 17:47

מה גורם לבליינים התל אביביים לעזוב את המועדונים המוכרים ולחפש ריגושים חדשים בחום המדברי של כפר הנוקדים? הכירו את ליין המסיבות הנודד "אי בודד" שמעניק ריגוש מסוג אחר

מסיבת בריכה של ליין אי בודד. חשבון אינסטגרם של אי בודד, אתר רשמי
חוגגים מתחת לשמש/אתר רשמי, חשבון אינסטגרם של אי בודד

חיי הלילה בתל אביב הגיעו לנקודת רתיחה בשנים האחרונות. היום הבליין הממוצע יכול לבחור בין עשרות מועדונים, מאות ברים ופאבים ובין ז'אנרים שונים של מוזיקה, כך שיתאימו בדיוק לטעם שלו. בנוסף, אם פעם הוא היה צריך לטוס לברלין בשביל דיג'ייז ומפיקים מהטופ העולמי, הרי שהיום כל שעליו לעשות זה לבדוק את הליינאפ של ה"בלוק" או "בית מעריב" ולבחור היכן הוא ייהנה יותר. אז מדוע דווקא בתקופת שפע שכזו יש בליינים הבוחרים לצאת מבירת חיי הלילה אל החום המדברי? בשתי מילים - אי בודד.

"אי בודד" הוא שם ליין המסיבות הנודד של איתן ניר, סטפן בזבז וסער שטאובר, שלושה חברים בתחילת שנות ה-30 לחייהם מאזור המרכז. במסיבות שלהם תוכלו לשמוע מוזיקת האוס שנבחרת בקפידה על ידי דיג'ייז ישראלים כמו עופרי גופר, אורון קיי, TV OUT וסטפן בזבז, שמתפקד כשותף ורזדינט דיג'יי. "הקטע שלנו זה לתת את הבמה לדיג'ייז מקומיים", מסביר לנו איתן, "ובינתיים זה מוכיח את עצמו לאורך השנים". אך ללא ספק גולת הכותרת של הליין הן מסיבות ה-Open Air שהם מארגנים בכפר הנוקדים, כפר אירוח בדואי הממוקם בבקעה ציורית במדבר יהודה.

פעמיים בשנה יורדת קבוצה מצומצמת של 500 בליינים מכל הארץ לכפר המדברי הצמוד לערד, למסיבה שנמשכת שלושה ימים באוויר הפתוח. חלקם שוכרים את החדרים המוצעים במקום וחלקם ישנים באוהלים ושקי שינה תחת ציליות הענק. ברחבת הריקודים המוצלת מתנגנת מוזיקת האוס המאפיינת את הליין ובשיא החום נפתחים מרסיסי מים שמצננים את קהל הרוקדים.

"יש שם איזשהו ניתוק שמאפשר לאנשים להשתחרר בצורה שלא מתאפשרת בעיר", מסביר איתן את סוד ההצלחה של המסיבות בדרום, "זה החיבור של הכל ביחד. גם הלוקיישן והמוזיקה אבל גם זה שהמסיבות קטנות יחסית. יש הרגשה של משהו אישי".

מסיבת חוף של ליין אי בודד. עמוד אינסטגרם של אי בודד, אתר רשמי
מסיבת חוף של ליין אי בודד/אתר רשמי, עמוד אינסטגרם של אי בודד

מהגג בשדרות רוטשילד לכל רחבי הארץ

את ההחלטה להתחיל לארגן מסיבות משלהם קיבלו השלושה ב-2008 אחרי שחזרו מטיולים נפרדים ברחבי העולם בהם נחשפו למסיבות האוס לראשונה. "באותה התקופה היה בארץ רק טראנס", נזכר איתן, "אנחנו רצינו להביא לארץ את ההאוס שהיא מוזיקה הרבה יותר סקסית ויותר לנשמה. רצינו שבמסיבות שנעשה יהיה וייב שמח וקיצי". המסיבה הראשונה שלהם התקיימה על גג ביתו של איתן ברחוב רוטשילד בתל אביב ומאז השלושה ארגנו לפחות מסיבה אחת בחודש בדירות ולופטים שונים ברחבי העיר. עד שב-2010 החבורה קיימה את המסיבה הראשונה תחת השם "אי בודד", אותו הגה איתן אחרי שחזר ממסיבה באי שכזה באזור הקריביים.

שלוש שנים לאחר מכן כמות הקהל שפקדה את מסיבות "אי בודד" הלכה וגדלה והשותפים חזרו לחלום הישן של מסיבות באוויר הפתוח. ב-2011 כבר התקיימה המסיבה הראשונה של הליין בכפר הנוקדים. אבל המסיבה בכפר הנוקדים היא אינה אירוע ה-Open Air היחיד של "אי בודד". בחודש שעבר פקדו את פארק המים בנווה ים כ-1,800 בליינים במסיבה הגדולה ביותר של הליין עד כה באוויר הפתוח, ובסוף החודש יעלו 500 אחרים לחגוג במשך שלושה ימים על חוף גיא שבכינרת.

אז אם במקרה אתם מחפשים מסיבה שונה מזו שיש לעיר להציע, כזו עם בריזה, שמש ושאינה מוגבלת רק לסופ"ש, אולי כדאי לכם למלא את מיכל הדלק ולבדוק את האירוע הבא של "אי בודד".

ליין המסיבות "אי בודד" מתחרה על התואר הנחשק של Party Production של השנה, בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מסיבת בריכה של ליין אי בודד. אתר רשמי
מסיבת בריכה של ליין אי בודד/אתר רשמי
יהלי ברקן בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff
  • עוד באותו נושא:
  • מסיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully