וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבות בסופ"ש והדי ג'יי הישראלי הכי חם: ריאיון מיוחד עם גיא גרבר

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

7.9.2017 / 10:03

מועדון eleven שבתל אביב חוגגים ימי הולדת בליין גאה במיוחד, בבית מעריב מרימים בהפקה חד פעמית ובפורום שבבאר שבע מארחים את "שאל". וואלה! לילה מביא לכם את מדריך הבילויים לסופ"ש, וריאיון עם גיא גרבר, המתחרה על התואר די ג'יי השנה בתחרות פרסי הלילה

ShutterStock

סוף השבוע כבר כאן וזה הזמן להשתחרר ולהוציא אנרגיה במסיבה. ב-12 בספטמבר נדע מיהם הזוכים המאושרים בטקס פרסי הלילה של Smirnoff ובינתיים נעדכן אתכם איפה אושיות חיי הלילה הולכים לעשות לכם שמח.

ביום חמישי, 7 בספטמבר, חוגגים במועדון eleven שבתל אביב יום הולדת לאיש חיי הלילה אלון שילון והמפיק דניאל מריומה. צפויה מסיבה מטורפת על ליין גאה במיוחד עם הדיג'אים מוטי סעדיה ומאיה ג'קובסון.

בפורום בבאר שבע יארחו ביום חמישי, 7 בספטמבר, את "שאל" שבא היישר מארגנטינה אחרי סיבוב הופעות. המארגנים מבטיחים סט אקסקלוסיבי ומסיבה לוהטת וזה מספיק כדי להתייצב בבירת הנגב ללילה של מוזיקה אדירה.

ביום שבת, 9 בספטמבר, בית מעריב שבתל אביב וה-rabbit in the sand בהפקה משותפת וחד פעמים, והולך להיות שמח. בואו משוחררים במיוחד כי יהיו גם תחפושות.

לכבוד הסופ"ש הרותח ראיינו באולפן וואלה! NEWS את גיא ברגר, האיש שהמוזיקה שלו שוטפת את העולם, וליין Rumors שלו הפך את איביזה. ברגר סיפר לנו מה התכניות שלו בתקופה הקרובה ומה היה רגע השיא שלו בשנה החולפת.

גם גיא גרבר מתחרה על התואר הנחשק של די ג'יי השנה בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע לדי ג'יי השנה שלכם? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully