וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי שווים בארץ: הברים שחובה לשבת בהם לדרינק אחרי דרינק

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, בחסות Smirnoff

8.8.2018 / 16:30

ישראל הפכה לארץ של קוקטיילים כשבכל שנה נפתחים מקומות חדשים ורמת היצירתיות שומטת לסתות. קבלו את שבעת הברים השווים שמתחרים על התואר הנחשק cocktail bar בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות

צעירים צופים בכדורגל בפאב. ShutterStock
צעירים צופים בכדורגל בפאב/ShutterStock

זאלמה

איפה: הנגרים 4, באר שבע.

למה באנו: הקוקטייל-בר הראשון בדרום, שמערבב את החיים של כולם בבירת הנגב ומגיש אותם צבעוניים וטעימים. וכמובן - הבר שזכה ב-2017 בתואר no.1 cocktail bar בתחרות חיי הלילה בחסות סמירנוף.

בכמה מילים: אם חשבתם שהפועל באר שבע היא המותג הכי מצליח בדרום, אז כנראה שלא ישבתם לדרינק בזאלמה. באמצע השבוע באים ברמנים אורחים ומתאחים שפים של מסעדות ומעדניות בוטיק, העיצוב מאפשר גם ישיבת בר לדייט בכיסאות גבוהים וגם שולחנות נמוכים לחגיגה עם כל החבר'ה. מנות מוקפדות, דרינקים איכותיים ואווירה שממגנטת אליה צעירים וסטודנטים. חוץ מזה, דוד קלינצ'ב, אחד מהבעלים זכה ב-2017 בתואר "הברמן הטוב ביותר בישראל" בתחרות "וורלד קלאס" הישראלית, אז שלא נבוא?

מה להזמין: הברמנים פה יצירתיים במיוחד ומסוגלים להגיש לכם קוקטייל עם קציפת חלבון חומוס או קוקטייל שמשלב לחם שרוף, סלרי וסחוג. לכו על זה. אפילו לקוקטיילים קצת יותר מוכרים כמו "אספר מרגריטה" מוסיפים אצטרובל קלוי שמוסיף ארומה מיוחדת.

פרגון ברשת: "הקוקטייל בר הכי טוב בישראל. חוויה לכל החושים ועיצוב שיקי" .

קוקטייל בר זאלמה באר שבע.
אם חשבתם שהפועל באר שבע היא המותג הכי מצליח בדרום, אז כנראה שלא ישבתם לדרינק בזאלמה

אימפריאל תל אביב

איפה: הירקון 66, תל אביב.

למה באנו: מוסד תל אביבי מפורסם שיעיף אתכם לערב אחד לחו"ל.

בכמה מילים: הוא הוכתר כאחד מעשרת הברים החדשים הטובים בעולם בפסטיבל Tales of the Cocktail 2014, ייצג את חיי הלילה התל אביביים בלא מעט תחרויות ואירועי אלכוהול בעולם והוא כבר מזמן נחשב לתו תקן איכותי לבר בעיר ללא הפסקה.

מה להזמין: בלי סוף קוקטיילים יצירתיים, נסו את LIFE'S A BEACH או SABRA CADABRA ו-BENGAL.

פרגון ברשת: "אם אתם מחפשים בר מיוחד עם קוקטיילים מעולים, אוכל טוב ואווירה כיפית, אז זה המקום בשבילכם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קוקטייל בר אימפריאל תל אביב.
ייצג את חיי הלילה התל אביביים בלא מעט תחרויות ואירועי אלכוהול בעולם. אימפריאל

בל בוי תל אביב

איפה: ברדיצ'בסקי 14, תל אביב.

למה באנו: כי כל קוקטייל וכל מנה הן יצירת אמנות קטנה.

בכמה מילים: בר סופר-מעוצב, עם ריהוט עתיק, וילונות קטיפה, מלצרים מתוקתקים, נברשות מיוחדות, תאורה אינטימית ואווירה שתגרום לכם להרגיש שאתם בסרט הוליוודי תקופתי ותיכף סקורסזה יגיד "אקשן".

מה להזמין: הקוקטיילים בבל בוי מורכבים מחומרים טבעיים ומיוחדים שלא תמצאו בשום בר אחר. כמו למשל גלנגל; סוכר דקלים; פלפל יפני; תה ירוק עם יסמין; לוונדר; אקליפטוס; מרשמלו מבושל באבסינט; פופקורן; חמאת לימון ועוד. הברמנים יוצרים קוקטיילים שחלקם מקוריים לחלוטין וחלקם ווריאציות לקוקטיילים קלאסיים. תבואו ותחליטו במקום מה נשמע לכם הכי טוב באותו ערב.

פרגון ברשת: "הכול מושלם - מהשירות ועד האוכל והמשקאות. הקוקטיילים לא רק יפים ומעוצבים במיוחד, אלא גם מעולים".

ספייס האוס

איפה: דיזנגוף 117, תל אביב.

למה באנו: בר שמעלה את הטיפול באלכוהול לדרגת אמנות.

בכמה מילים: מאות הבקבוקים על הקירות עושים חשק לגלות מה יודעים להכין איתם, והברמנים יודעים גם יודעים. את הקוקטייל מכינים בשולחן שלכם וזה המקום המושלם לשרינג כי הם מגיעים בכלים גדולים ומיוחדים.

מה להזמין: יש שייק ירוקים, קוקטייל עם גרידת שוקולד ואתם תתעקשו על קוקטייל תפוזי דם שמגיע בכלי של רופא ובתוכו כפפת קרח. הקוקטייל על בסיס פרח כובע הנזיר וג'ין ובו פרחים צפים יגרום לכם להרגיש רומנטיים. את כל האלכוהול תוכלו להוריד עם המבורגרים ומנות מושחתות אחרות שיסדרו לכם ערב דקדנטי.

פרגון ברשת: "בר מדהים, תמיד מפנקים, אווירה פצצה, מוזיקה טובה ואחלה אנשים יפים!".

קוקטייל בר ספייס האוס.
ספייס האוס הוא המקום המושלם לשרינג כי הקוקטיילים מגיעים בכלים גדולים ומיוחדים

ג'ספר ג'ונס

איפה: דיזנגוף 190, תל אביב.

למה באנו: כי מגיע לנו ערב אחד שכולו מהפכה של שמחה.

בכמה מילים: הפריינדלי בר הכי פריינדלי בעולם. פה הברמנים יחבקו אתכם, ישקו אתכם, יפנקו אתכם ואתם רק צריכים לבקש מה עוד בא לכם מהתפריט ולהרים צ'יסר-ביניים עד העונג הבא.

מה להזמין: אם אתם רוצים משהו מרענן שירים אתכם מהר אז לכו על Geisha Ice Tea (ג'ין, מיץ לימון, מחית מנגו, סירופ פלור דה גיישה) בקנקן חרסינה שיזכיר לכם שעמוק בלב אתם בכלל בריטים. יש קוקטיילים קלאסיים ואחד עם פלפל חריף לאמיצים שביניכם.

פרגון ברשת: "וייב אדיר, מוזיקה מעולה, אנשים יפים וקוקטיילים מעולים שאפשר לשתות עד חמ בבוקר. מדהים וייחודי".

קוקטייל בר ג'ספר ג'ונס.
הפריינדלי בר הכי פריינדלי בעולם. ג'ספר ג'ונס

ארצ'י

איפה: חוף דלילה, אשקלון.

למה באנו: כדי לראות מקרוב איך מסעדה ביום הופכת לדאנס בר מטריף בערב, באחד החופים היפים בארץ.

בכמה מילים: בר-מסעדה שמה שמיוחד בה שהיא מחליפה זהות בהתאם לשעה ביום ובהתאם ליום בשבוע. המקום לאכול ארוחת בוקר טובה מול הים, להיפגש עם חברים לבירה ולצאת לדייט סוער כשהדי.ג'יי מרים את האווירה עם מוזיקת אייטיז או אלקטרו עדכני. לארצ'י באים לשתות וליהנות בתפאורה של ים, שעושה חשק לעבור לגור במקום.

מה להזמין: קוקטיילים ייחודיים בכלים אפריקניים צבעוניים, יינות איכותיים, 17 סוגי בירות מהחבית, בירות בוטיק ישראליות, בירות אירופאיות מובילות ומעל 100 סוגי וויסקי משובחים. מספיק, לא?

פרגון ברשת: "בירה מצוינת, בר עשיר ומגוון, מוזיקה טובה והאוכל...אין מילים!".

קוקטייל בר ארצ'י.
קוקטיילים ייחודיים בכלים אפריקניים צבעוניים. ארצ'י

גטסבי

איפה: הלל 18, ירושלים.

למה באנו: כי כשעולים לרגל לירושלים זה לא רק לכותל, אלא גם לאחד הברים הכי טובים בישראל.

בכמה מילים: מאחורי הדלת השחורה והמסתורית של המקום הנחבא הזה, נכנסים לספרייה קטנה ואז יובילו אתכם פנימה אל עולם שלם של תענוגות, שמעוצב כמו סרט משנות ה-20 של המאה ה-20. עבור התיירים הצעירים שמבלים בירושלים זהו סוג של בית מקדש קטן לאלכוהול ואוכל טוב, והירושלמים כבר יודעים מזמן - אין מקום שמפגיש מזרח ומערב כמו גטסבי.

מה להזמין: הכי טוב לתת לברמנים חופש אקדמי כדי שיפנקו אתכם בהשראה שיש להם באותו רגע. אם אתם מתעקשים, כי בכל זאת התפריט מספק כמה שמות מפוצצים ושילובים מרתקים, אז לכו על Rising Star שמכיל סלק, אגבה, ליים, טקילה וקציפת רימונים, Made In Israel שמורכב ממלפפון, כוסברה, ג'ין, ארק וליים או Crossroad שבו רוזמרין, ריבת תאנים מתוקה, אגבה, לימון וסקוטש.

פרגון ברשת: "מקום מדהים. מומלץ בחום לכל מי שמחפש בר מיוחד, ידידותי וסופר-איכותי".

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, בחסות Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully