וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שגרירה של ישראל": היוצרת שהרימה את מיאמי ותכבוש את איביזה

וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

13.8.2018 / 18:59

היא טסה בכל העולם, מופיעה על הבמות הגדולות ואחרי שניגנה בצמוד לעומר אדם וקיבלה מבול של הודעות מפרגנות, היא מסכמת שנה אדירה ומטפחת כמה חלומות לגבי העתיד. מגית קקון היא מה-DJ's המוערכות והמוכרות שיצאו מישראל, ומבחינתה להיות הנשיות בתחום היא בכלל לא אישיו

"בשבוע שעבר הייתי בברצלונה, ביום חמישי הייתי במיקונוס, בשבת לפנות בוקר טסתי לברלין וחזרתי ביום ראשון, השבוע יש לי שתי הופעות בתל אביב ואז אני טסה לסרביה. זה אורח חיים קשוח, הרבה סופ"שים בשדות תעופה בעולם, אבל ההופעות והמוזיקה מפצים על זה. אני נהנית מכל רגע". מגית קקון היא כוכבת. יש לה קילומטראז' של עשר שנים על במות ומאות אלפי קילומטרים של טיסות, היא עובדת ללא הפסקה ויצרה לה שם בעולם כאחת ה-DJ's הישראלים הטובים. כלומר, הטובות. עוד נגיע לעניין שממנו היא לא עושה עניין, אבל בינתיים לוח הטיסות שלה מעיד יפה מאוד על השנה שעברה עליה - שנה של תנועה והנאה.

"בשנה האחרונה במיוחד יצא לי לנגן על במות מטורפות ומרגשות", מספרת קקון, "לאחרונה הופעתי ב-SMS פסטיבל בגרמניה מול 60 אלף איש וניגנתי לצד אמנים גדולים, הייתה החוויה מדהימה. השנה גם הופעתי בפעם הראשונה בפסטיבל Tomorrowland, שידרתי את ההופעה באינסטגגרם והייתה חוויה מיוחדת. הפיק המטורף היה בפסטיבל Miami Music Week 2018, יש בו מוזיקאים מכל העולם ופאנלים מוזיקליים ובחרו בי למקום הראשון בקטגוריית 'הסט הכי אהוב בפסטיבל'. בחיים לא ציפיתי שזה יקרה. אני יודעת שאני טובה אבל הבחירה הייתה הכרה בזה. לא זכיתי בחיים במקום הראשון בשום דבר".

"אנחנו עושות שואו מוזיקלי ולא שואו נשי"

קקון מוכרת ומוערכת בעולם, אבל בין טרמינל לטרמינל היא לא שוכחת את הבית. היא מנגנת בלא מעט קלאבים ומקומות בארץ, ואחרי שבמשך שעתיים היא חיממה את מופע הפתיחה של עומר אדם בפארק בראשון לציון, היא קיבלה מבול של הודעות מפרגנות. "זה היה מפתיע ומדהים", היא מספרת, "אחרי שתי ההופעות כתבו לי המון הודעות, אנשים אמרו שלא ציפו לדבר כזה, שהופתעו כשבאו מוקדם וקיבלו חוויה מדהימה, ולי כמובן זה תענוג גדול לנגן ולהיות שותפה להופעה של זמר מדהים, הזמר הכי אהוב היום".

להופעות שלה בבית מעריב היא יצרה קונספט שהיא מכנה "מגית קקון + 2" ומזמינה אורחים שינגנו איתה. "עשיתי ערב ראשון כזה בשלוותה והזמנתי את עידו מורלי ואוריה קלפטר והמקום היה מפוצץ, היה מגניב", סיפרה על ההתחלה של קונספט שעוד כנראה תמשיך איתו. "אני יוצרת יותר מעשר שנים ומרגישה שיש לי עוד לאן להתפתח ודברים ללמוד", "התחלתי עם מוזיקת טכנו ומשם עברתי למינימל והאוס והיום אני יותר בטכנו מלודי ואני מתפתחת בז'אנר הטכנו. כשהתחלתי ב-2006 היו רק מפיקות של טראנס אבל היום הטכנו נוגע בהמון אנשים, אני מרגישה שהצלחתי להעביר את מה שאני אוהבת לכל האנשים. פעם אהבו משהו אחר והיום לדעתי לישראלים נפתח הקטע של הטכנו והמוזיקה האלקטרונית, זה נהיה תרבות. כשהתחלתי הייתה מעיין נידם, אחרי כמה שנים זה התפתח ויותר ויותר נשים התפתחו בתחום וזה מגניב. אני מאמינה ויודעת שגם אני נתתי השראה לבחורות לנגן ולהופיע. באות אליי המון בנות ושולחות לי הודעות ואומרות שאני מקור השראה ועשיתי להם את הערב, וגם פרגון מבנים אגב".

קקון לא עושה עניין מכך שהיא די ג'יי בעולם מוזיקלי גברי יחסית. "זה אף פעם לא היווה אישיו עבורי ואף פעם לא הרגשתי מופלית לרעה בגלל שאני אישה. אני לא מתעסקת מזה, מבחינתי כולם שווים וזה הווייב שלי, עד היום לא קרה לי שבגלל שאני אישה התייחסו אליי אחרת", היא אומרת. "בהתחלה אולי קצת זלזלו, אבל מהר מאוד הוכחתי שהכול סביב המוזיקה. אני לא מרגישה שאני צריכה להוכיח את עצמי יותר, אני רק צריכה להוכיח את עצמי מבחינה מוזיקלית. היום יש הרבה נשים שיוצרות ומפיקות ומנגנות והן טובות ומופיעות בכל הפסטיבלים בעולם. הן טובות מוזיקלית אז לא מתייחסים לזה שהן נשים. זה לא שהן עושות שואו שמבליט את הנשיות שלהן, ההפך - מאוד צנועות ופשוטות. הן עושות שואו מוזיקלי ולא שואו נשי. בארץ יש כמה בחורות מצוינות, אלה גוטמן היא כמובן ה'אימא' והראשונה, הכרתי אותה רק בשנה האחרונה והיא אחלה בחורה, היא אימא לילדים וזה לא מפריע לה להמשיך לנגן ולהופיע".

קקון נהנית מהעשייה היומיומית ובמקביל מטפחת כמה חלומות קטנים לגבי העתיד. "בעוד חמש שנים אני מאמינה שאגדל קצת יותר", היא אומרת, "כבר היום אני מנגנת בבמות הכי גדולות בעולם ואני מצפה להתפתח כאמנית. הייתי רוצה שיהיה לי ליין משלי באחד הקלאבים באיביזה. אני מאמינה שזה יתגשם. כרגע אני אורחת שם וזה לא רע".

"אני מרגישה שגרירה של ישראל, אני גאה להיות ישראלית ובתחושה שלי אנשים בעולם מאוד אוהבים את ישראל ואת האמנים שבאים מישראל", היא מסכמת, "יש לנו לגמרי את הסיי שלנו עם אמנים שמנגנים בפסטיבלים הכי שווים בעולם. יש בארץ מסיבות מטורפות וסצנה חיה. אני אוהבת לשמח אנשים ולראות אותם נהנים ושוכחים מהכול במסיבה, אני אוהבת לחבר אותם לעצמם ולמוזיקה".

וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully