וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אצלנו אתה מגיע ופוגש הכול מהכול - הומואים, לסביות וסטרייטים"

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

16.8.2018 / 7:59

הם התחילו כליינים לגייז אבל צברו פופולריות גדולה ועכשיו כולם נהנים מהם. תומר ורסאצ'ה, המוזה של ליין הפאג וקובי בן גלים, המפיק של האריסה סיפרו לרז זלצרמן איך התפתחו שניים מהליינים הכי פופולריים בסצנת חיי הלילה ומה עוד הם מתכננים לנו

צילום מסך

ב-4 בספטמבר מחכה לכם לילה ארוך ולוהט כשיוכרזו הזוכים בתחרות אנשי הלילה בחסות Smirnoff בטקס מרשים, ובינתיים יש לכם זמן להצביע ולהשפיע בבחירת הזוכים. יש לכם זמן גם להכיר מקורב את האנשים והמקומות שהופכים את חיי הלילה של ישראל לסצנה אדירה ושמחה. שניים מהם התארחו אצלנו באולפן וואלה! NEWS אצל רז זלצרמן - תומר ורסאצ'ה, המוזה של ליין הפאג וקובי בן גלים, המפיק של האריסה.

מדובר בשני ליינים שונים מבחינה מוזיקלית והפקתית, אבל דבר אחד משותף להם - הם צברו פופולריות גדולה והפכו לשניים מהליינים הפופולריים בישראל. "התחלנו בבית בתור איזו מסיבת חינה, עם כל החברות", נזכר בן גלים בהתחלה של האריסה, "זה התפתח למסיבה קטנה בזיזי ומשם נפרץ הסכר".

"יש לנו קהל מצומצם וכולם מכירים את כולם", מספר ורסאצ'ה על הייחוד של הפאג, "דברים התפתחו עם השנים. הגענו למצב שאצלנו יש סטרייטים של האלפבית והסטרייטים של הסצנה של הטכנו וההאוס ואנחנו חוגגים".

האריסה הוא ליין של מזרחית שפונה לקהילה הקהילה הגאה אבל מושך אליו קהל רחב יותר. "אצלנו אתה מגיע ופוגש הכול מהכול", מספר בן גלים, "סטרייטים, הומואים, לסביות וטראנסיות. חגגנו שמונה שנים בווליום ממש גבוה במסיבה מטורפת של 1,500 איש".

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff
  • עוד באותו נושא:
  • Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully