וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה, זזים: המסיבות הלוהטות שמחכות לכם בסוף השבוע

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

24.8.2017 / 9:14

מסיבת גייז מטורפת ופארטיה שנמשכת יומיים וכוללת עשרה דיג'יים מהארץ ומהעולם. וואלה! לילה מביא לכם את מדריך הבילויים לסוף השבוע, כולל ריאיון באולפן וואלה! NEWS עם דן לייבל, מנהל הפורום בבאר שבע, שסיפר מהו סוד הצלחה של המועדון. צפו

ShutterStock

סוף השבוע מתקרב וזה הזמן להרים לעצמנו ולהיכנס לקצב. הרי טקס פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף מתקרב ואם לא תצאו איך תדעו למי להצביע?

יאללה, נתחיל. ביום שישי, 25 באוגוסט, הפאג במסיבה מטורפת וארוכה במיוחד באלפאבת, בתל אביב. לא פחות מארבעה די-ג'ייז יהיו שם ואתם חייבים להגיע כדי להבין במה מדובר. אגב, הפאג מתמודד על תואר ליין הגייז של השנה ומסיבת הגייז של השנה, בקיצור שמח!

לא רחוק משם, מועדון הברקפסט יוצא במסיבת סוף שבוע מטורפת שתימשך יומיים, ב-25 וב-26 באוגוסט, עם לא פחות מעשרה דיג'יים מהארץ ומהעולם. מספרים שיהיו שם הפתעות, אז לא כדאי להפסיד את זה. בקיצור שמח.

לרגל הסופ"ש הלוהט, ולא רק בגלל גל החום, אירחנו באולפן וואלה! NEWS את דן לייבל, מנהל הפורום בבאר שבע, שסיפר לנו על ההפקות הגדולות המועדון עשה השנה וסוד הצלחה של המקום.

גם הפאג מתמודד על תואר ליין הגייז של השנה בתחרות פרסי הלילה של וואלה! בחסות סמירנוף. רוצים להצביע לליין הגייז של השנה? היכנסו ללינק ותוכלו אולי גם לזכות בטיסה ואירוח בפסטיבל ה-ade באמסטרדם!

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully