וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופץ לכותל: גיא הוכמן מתחיל עם ירושלמיות בבר

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

10.9.2017 / 9:45

אחרי שניסה למצוא אהבה בתל אביב, בהרצליה ונתניה, גיא הוכמן נטש את אזור החוף ונסע לאזור ההר. אולי דווקא בעיר הקודש הוא ימצא את הקסם הדרוש כדי למצוא את האחת. אז איך מתחילים עם בחורה ירושלמית בבר ומה צריך לעשות כדי למשוך את תשומת לבה?

צילום מסך

אין מה לעשות, בירושלים זה אחרת. ההרים הגבוהים, האוויר הצלול, רוחות הקודש שמנשבות בכל פינה, כל אלה יוצרים וייב שונה לעיר הבירה, וזה מחייב גישה קצת שונה. אחרי שניסה למצוא אהבה בתל אביב, בהרצליה ונתניה, גיא הוכמן נטש את אזור החוף ונסע לאזור ההר. אולי דווקא בעיר הקודש הוא ימצא את הקסם הדרוש כדי למצוא את האחת. אז איך מתחילים עם בחורה ירושלמית בבר? מה צריך לעשות כדי למשוך את תשומת לבה ולגרום לה לעניין?

איפה כדאי לשבת - על הבר או ליד שולחן? סנדלים הם לגיטימיים או שעדיף לבוש ספורט-אלגנט? מהו משפט הפתיחה המועדף על נשות עיר הקודש ואיזה סוג של צ'ייסטר כדי להזמין כדי לשבור את הקרח ולגרום לאווירה להתחמם? מה שבטוח, ירושלים זאת העיר היחידה בעולם שבה "בא לך לקפוץ איתי לכותל" יכול להיות משפט פתיחה מוחץ. גיא הוכמן ביקר ב"גטסבי" "מונאקו בר" ו"יהונתן", ואחרי ערב ארוך שגלש אל תוך הלילה הוא חזר לתל אביב עם כמה תובנות ומסקנות. צפו.

גיא הוכמן, וואלה! NEWS בשיתוף Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully