וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה הכי ארוך בשנה: ברוכים הבאים לתחרות חיי הלילה של ישראל

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

19.8.2018 / 7:41

זו השנה השנייה שתחרות חיי הלילה בחסות וודקה Smirnoff תחלק פרסים לאנשים ולמקומות שיוצרים את חיי הלילה הטובים בישראל. ב-4 בספטמבר ייערך טקס בחירת הזוכים ונדע מיהם טובי הדיג'אים, מועדוני הלילה, הליינים המוזיקליים, המסיבות, המפיקים ועוד. הפרטים בפנים

צילום מסך

ישראל היא מדינה שזזה בקצב מהיר. הכול אינטנסיבי פה ובתנועה. בטח ובטח כשמדובר על חיי הלילה. בשנים האחרונות ישראל הפכה שם נרדף לארץ של בילויים ומוזיקה. קמו ברים מעולים, קלאבים שהפכו למותג גם בקרב בליינים מחו"ל, ליינים אדירים של מסיבות ויוצרים ומפיקים מוזיקליים שמופיעים על הבמות הגדולות ביותר. סצנת חיי הלילה בישראל מתפתחת במהירות וקורים פה דברים גדולים. כמובן, יש קהל גדול שיודע להעריך את השינויים, אוהבת את החידושים השונים וגם יודע לשמור אמונים לכל הטוב שכבר ישנו. אז אחרי שבשנה שעברה תחרות חיי הלילה בחסות וודקה Smirnoff חילקה פרסים לאנשים ולמקומות שיוצרים את חיי הלילה הכי טובים בישראל, המסורת ממשיכה גם ב-2018. עכשיו זאת ההזדמנות שלכם לבחור מה הכי אהבתם השנה בסצנת חיי הלילה - מיהו די ג'יי השנה שלכם? מהו הקלאב הטוב בארץ? איזו גיי פארטי הכי אהבתם ומהו הקוקטייל בר ששמחתם לסגור בו את הלילה?

כדי להצביע ולהשפיע עליכם ללחוץ על הלינק שנמצא כן מתחת ולבחור את הבחירות שלכם.

הצביעו והשפיעו: הבחירות שלכם לזוכים בתחרות אנשי הלילה של ישראל

ב-4 בספטמבר ייערך זו השנה השנייה טקס בחירת הזוכים בתחרות חיי הלילה בחסות Smirnoff. טובי הדיג'אים, מועדוני הלילה, הליינים המוזיקליים, המסיבות, המפיקים ואנשי התעשייה שעמדו לבחירה יגיעו כדי לדעת מיהם הזוכים, ולערב הנוצץ יגיעו מאות סלבס, אנשי פרסום, עיתונאים, קלאברים ואנשי לילה. אז קדימה, הצביעו, השפיעו ונתראה בלילה הכי אש בשנה.

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff
  • עוד באותו נושא:
  • Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully