וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם די ג'ייז מחו"ל אומרים שהקהל בארץ הכי מחבק"

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

22.8.2018 / 15:09

פעם היו מבקשים מהם "להרים", היום כבר באים אליהם לבד בזכות המוזיקה שלהם. אורון קיי ושון דורון, שניים מה-DJ'S המצליחים ביותר בארץ, מספרים לרז זלצרמן למה הם כל כך אוהבים את המקצוע: ומקווים לזכות ב-4 בספטמבר בתחרות אנשי הלילה בחסות Smirnoff

אתר רשמי

ה-4 בספטמבר מתקדם בצעדי ענק. מה כל כך מיוחד בתאריך הזה? הוא זה שבו יוכרזו הזוכים בתחרות אנשי הלילה בחסות Smirnoff בטקס מרשים, ואתם עדיין יכולים להשפיע על בחירת הזוכים. רז זלצרמן שוב אירח באולפן וואלה! NEWS שני משפיעים גדולים - DJ שון דורון מליין המסיבות מונוכרום ואורון קיי מרזידנט האלפא-בית וליין הפאג.

שון ואורון עברו כברת דרך ארוכה שכללה לא מעט הרפתקאות. "פעם אחת נפל עלי פרפורמר תוך כדי אירוע", נזכר אורון, "תוך שאני ממקסס החזקתי אותו ביד אחת, דחפתי אותו והמשכתי לנגן". שון מספר: "ניגנתי באיביזה עם הדי ג'ייז הגדולים ביותר. זה היה חלום שהתגשם".

כמה גדולה הסצנה בישראל? אורון מסביר: "היום אנשים כבר באים אליך בלי לבקש. פעם היו דורשים שתרים להם, עכשיו הם כבר יודעים מי אתה, יודעים מה אתה מנגן ובאים לבד". שניהם מסכימים שהקהל הישראלי יוצא דופן: "בארץ יש את הקהל הכי מחבק והכי חם. לא אנחנו אומרים את זה, גם אנשי מקצוע בחו"K חושבים ככה".

אז מי יזכה בתחרות? שון ואורון מקווים שהם עצמם, אבל מפרגנים לקולגות. ולמי אתם מצביעים?

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully