וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה שלי היא לשמח אנשים": שנת הפריצה של די ג'יי משה אבוטבול

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

29.8.2018 / 7:44

הוא גדל באשדוד וספג מוזיקה בבית שבו ההורים חרשים-אילמים, והאהבה למוזיקה גרמה לו לעלות מהרחבה לעמדת הדי ג'יי ולהפוך לאחד הדי ג'יי אנדרגראונד הכי מבוקשים בישראל. הכירו את "פריפריה בוי" שיום אחד יכבוש גם את הברגהיין

אשדוד, שנות ה-90, בית מלא במוזיקה. אמנם ההורים חרשים-אילמים, אבל ארבעת ילדיהם נושמים עמוק כל ריף גיטרה והלמות תופים במוזיקת האייטיז והנייטיז. "שמעתי מהאחים שלי מייקל ג'קסון וג'ורג' מייקל וכל מיני סגנונות והבית היה מוזיקלי, הנוכחות של המוזיקה הייתה חזקה", מספר די ג'יי משה אבוטבול על ילדותו. האהבה למוזיקה משכה אותו למועדונים והוא, הצעיר מבין ארבעת אחיו ואחיותיו, חלם לא רק להיות זה שרוקד אלא זה שמרקיד. "הייתי בליין ויצאתי למסיבות ותמיד רציתי להיות בצד השני", הוא מעיד. כיום, בגיל 27, אבוטבול עומד בפני הרבה דלתות חדשות שפתחה לו הקריירה המוזיקלית, והוא מועמד בקטגוריית ה-NO.1 BREAKTHROUGH DJ של השנה בתחרות חיי הלילה בחסות Smirnoff. עשור מטורף עבר עליו, והטוב עוד לגמרי לפניו.

"בגיל 19 ניגנתי באשדוד ובגיל 21 עברתי לתל אביב", מספר אבוטבול על תחילת הדרך. "ניגנתי במקום קטנטן בבן יהודה בשם 'מיכה-טרוניקס' שכבר נסגר מאז, ומשם המשכתי לנגן בבלוק ובברקפסט, ועכשיו אני קבוע בבית מעריב ורזידנט במועדון האלפא ומנגן במסיבות הפקות חיצוניות לאי בודד וחולמת". במשפט אחד: בתוך שמונה שנים הפך אבוטבול לאחד מהדי ג'יי אנדרגראונד הכי מבוקשים בישראל.

אבוטבול היה מה-DJ's הראשונים כשפתחו את מועדון אלפבית המחודש והנחילו שם את ההאוס והדיסקו, מוזיקה שמאפיינת יותר כיום את הגאמא, הרחבה השנייה של האלפבית. "לקח הרבה זמן עד שעברתי לצד שמתקלט", הוא מספר, "הייתי במשבר אישי והמוזיקה הייתה התשובה בשבילי. כשאני מנגן מול הקהל הכול נשאר בצד ואני נהנה מזה הכי הרבה בעולם. זה מה שמספק אותי ואני יודע שאני יכול לעשות את זה כל החיים ולטפס ולהגיע לפסטיבלים. זאת השאיפה שלי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

לפני שנתיים התחיל להפיק והוציא שני EP וסינגל. בקרוב הוא הולך להוציא סינגל נוסף מתוך EP שבדרך. יש לו תכנית קבועה בשם "פריפריה בוי" בתדר שבה הוא מארח בשנתיים האחרונות אורחים מהארץ ומחו"ל ומנגן בעצמו. בנוסף למסיבות ולרדיו הוא גם חלק מצוות הקמת הריאליטי המוזיקלי "דה פור" שישודר ב"רשת".

"השאיפה של כל אחד היא להתפתח בחו"ל, והחלום שלי הוא לנגן בפנורמה בר במועדון ברגהיין בברלין. אני מאמין שזה יקרה", הוא אומר, "הסצנה בתל אביב ובכלל בארץ היא סצנה בועטת, מרגישים ורואים את זה בקהל וברצון של האנשים לשמוע עוד מהמוזיקה. לי חשוב לחדש ולעשות עוד ועוד. אין לי סגנון שאני תקוע עליו, אני מגוון בסטים שלי ומגיע להרבה סוגים של קהלים. מבאס שההורים לא יכולים לשמוע את מה שאני עושה והם לא ראו אותי אבל אימא שלי מבינה. המטרה שלי היא לשמח אנשים, זה עושה לי טוב".

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully