וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים, שמש ואלכוהול: רז זלצרמן יצא לסבב דרינקים בברים הכי שווים באילת

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

30.8.2018 / 7:08

לכבוד תחרות חיי הלילה של ישראל בחסות Smirnoff העפנו את רז זלצרמן בטיסה לאילת כדי שיעשה סבב ברים ויספר לנו איזה ברים מעולים יש בעיר הזאת. אז צפו, ולאחר מכן הצביעו בסקר חיי הלילה וב-4 בספטמבר תראו אם המקומות שאתם אוהבים זכו בטקס פרסי חיי הלילה

צילום מסך

סרטוני סלינה: באדיבות ג'וסי הפקות

בסוף המדבר יש ים ולחופו העיר שזוהרת בלילה. אילת, עיר הנופש של ישראל, אוהבת את הים והבריכה ביום וכשהשמש שוקעת היא מתעוררת לחיים חדשים - חיי הלילה. סצנת הבילויים בעיר הזאת היא אחת התוססות בישראל, ובשנים האחרונות אילת מתהדרת במועדוני לילה שווים וברים לוהטים שהופכים את הבילוי בה לחופשה מושלמת סביב השעון. אז לכבוד תחרות חיי הלילה של ישראל בחסות Smirnoff העפנו את רז זלצרמן בטיסה לאילת כדי שיעשה סבב ברים ויספר לנו איזה ברים מעולים יש בעיר הזאת.

מה שיפה הוא שכל אחד יכול למצוא בעיר את מה שהוא אוהב. המגוון גדול. מקומות סוערים וכאלה עם וייב רגוע, ברים אקסקלוסיביים מול כאלה שמציעים תפריט מצומצם ואיכותי. "יש פה עולם של מסעדות בכל מיני סגנונות והרבה מאוד ברים", אומר אדם יוספה, מנכ"ל העמותה לקידום מסעדות וברים באילת. אז איזה מקום אתם הכי אוהבים באילת? זה הזמן שלכם להצביע ולהשפיע על התוצאות של תחרות חיי הלילה, ולראות אם המקומות שאתם מעדיפים גם קטפו את הפרסים בטקס הגלאמי שייערך ב-4 בספטמבר בנמל תל אביב.

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully