וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי רייף מכין לכם כמה הפתעות בטקס פרסי חיי הלילה

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff

30.8.2018 / 14:29

רייף, שמביים זו שנה שנייה ברציפות את הטקס המושקע ביותר בתחום חיי הלילה, סיפר באולפן וואלה! NEWS על ההתרגשות לקראת האירוע הנוצץ וסירב לספר מה מחכה לנו שם. "העבודה שלי היא הבילוי של האחרים", הוא מספר. מה שבטוח - ב-4 בספטמבר בנמל תל אביב יהיה שמח

צילום מסך

"יש נתון מאוד מאוד מרשים בשנתיים האחרונות - התיירות שמגיעה", אומר מפיק העל מוטי רייף, האיש שזו שנה שנייה שבה הוא מביים את טקס פרסי חיי הלילה של ישראל בחסות Smirnoff. "התיירות הלהט"בית לדוגמה, הביאה עשרות אלפי תיירים מכל העולם בשבוע הגאווה האחרון, זה מדהים לראות שתל אביב וגם מקומות אחרים בארץ הפכו להיות אתרי עלייה לרגל בזכות חיי הלילה וזה מאוד מרגש, וכמובן רווחי למדינה שלנו".

בכל קטגוריה יש שמונה מועמדים "וזה המון ביחס למדינה כל כך קטנה", מוסיף רייף. "זה יפה לראות שיש כל כך הרבה פעילות בחיי הלילה, וזה לא רק מועדונים או ברים. בשנה שעברה אנשים באו בלי ציפייה והופתעו לראות את התייחסות המכובדת לחיי הלילה". עכשיו זה הזמן שלכם להצביע ולהשפיע על התוצאות של תחרות חיי הלילה, ולראות אם המקומות שאתם מעדיפים גם יקטפו את הפרסים בטקס הנוצץ שייערך ב-4 בספטמבר בנמל תל אביב.

ים, שמש ואלכוהול: רז זלצרמן יצא לסבב דרינקים בברים הכי שווים באילת

יאללה, יוצאים: איזה בר בתל אביב אתם הכי אוהבים?

וואלה! NEWS בחסות Smirnoff, וואלה! NEWS בחסות Smirnoff
  • עוד באותו נושא:
  • Smirnoff

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully